19 noiembrie 2015

Biscuiti cu vanilie


Sunt multe fursecuri care se potrivesc de minune dimineata, cu cafea. Ei bine, acum zic ca acesti biscuiti sunt singurii care se potrivesc. Pur si simplu m-am indragostit de ei :) Sunt atat de simpli si se fac atat de repede...

Am folosit: 

- 2 oua intregi
- 100 g zahar pudra
-70 ml ulei
- 1 pachet zahar vanilinat
- un praf sare
- 350 g faina (aproximativ)

Am frecat zaharul, zaharul vanilinat si sarea cu ouale.


Am adaugat uleiul.... si faina pe rand 



Cand nu am mai putut amesteca cu telul, am scos aluatul pe masa de lucru si l-am framantat cu mana adaugand faina putin cate putin. Mie mi-a intrat aproape 350 g.


In "faza finala" arata asa :) 



Aluatul rezultat se intinde foarte usor si nu se lipeste. L-am intins cu sucitorul si apoi l-am decupat cu o parte din "jucariile" din dotare :) 


Am facut si niste covrigei mititei. Nu am reusit sa-i fac atat de bine pana acum cu nici un aluat.


Am transferat biscuitii in tava si i-am copt aprox 10 minute - pana s-au rumenit usor pe margini.




Sunt perfecti!


A doua zi i-am presarat cu zahar pudra amestecat cu zahar vanilinat. 
Sunt placerea mea vinovata din fiecare dimineata - la cafea :) 






Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu