25 februarie 2016

Salata de ceapa (ceapa sparta)


Nu-i nici o grozavenie la salata asta. Nimic complicat, dar la fel ca si salata de varza murata, pusa acolo unde trebuie - completeaza perfect gustul.
De data aceasta eu am pus-o alaturi de o ciorba de fasole boabe cu ciolan, dar imi amintesc ca in copilarie imi placea mult doar cu paine prajita pe plita sobei. 
Vai, ce mai mancam...!

Asadar, fara cantitati.... doar "tehnica" de lucru :) 

Am luat ceapa, am curatat-o si apoi am taita-o in patru sau mai mult, in functie de marimea cepei. Am presarat peste ea sare si apoi am asezat bucatile in coltul unui prosop curat de bucatarie.
Am adunat prosopul in jurul cepei astfel incat sa para o mica bocceluta.  Am asezat bocceluta pe coltul mesei si cu mana stanga am tinut-o, iar cu pumnul drept am lovit-o fara mila de cateva ori.
Am desfacut prosopul si am pus ceapa zdrobita astfel intr-un castronel. Am turnat peste ea un fir de ulei si am lasat-o cateva minute sa-si vina in fire :) 

Daca mai este cazul mai adaug putina sare si gata salata.

Cum spuneam.... este foarte gustoasa doar cu paine prajita....



....dar langa o farfurie de ciorba de fasole boabe cu ciolan este dementiala :) 
Chiar nu exagerez! :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu