24 noiembrie 2016

Fursecuri "Boabe de cafea"


M-am gandit ca ar trebui sa "improspatez" colectia de fursecuri 😃
Asadar, am trecut la treaba. Am facut aceste boabe de cafea, pe care le aveam in plan de ceva vreme. 
Acum pot spune ca se fac repede, nu sunt pretentioase, sunt de efect si nu in ultimul rand - sunt foarte gustoase.

Am folosit: 

- 200 g unt cu 82% grasime
- 2 oua
- 240 g zahar pudra
- 2 pliculete zahar vanilinat
- 65 g amidon
- 30 g cacao
- 8 g praf de copt (un pliculet)
- 550 g faina
- 3 pliculete ness
- 3 linguri apa

Simplu ca buna ziua :) 
Am pus intr-un bol incapator untul (la temperatura camerei), zaharul pudra, zaharul vanilinat, ouale, amidonul si cacao.


Intr-o ceasca am dizolvat continutul celor trei pliculete de ness cu 3 linguri de apa.


Am amestecat bine continutul bolului, apoi am adaugat o parte din faina si cafeaua.


Am framantat cu mana, adaugand cate un pic de faina pana cand am obtinut un aluat neted si nelipicios. 
Am incorporat fix 550 g de faina tip 000, dar cantitatea este relativa in functie de faina, de marimea oualor, etc...


Am desprins din bucata mare bucati de aproximativ 15 g. Le-am modelat in mana, forma usor lunguiata si apoi, cu ajutorul unei scobitori le-am presat creind un santulet. In felul acesta aluatul ia forma unei boabe de cafea. :) 


Le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt si le-am bagat in cuptorul incins pentru aproximativ 13 minute.



In total am "adunat" 75 de bucati de cafea :) 


Stiu sigur ca data viitoare voi pune mai multa cafea (pentru gustul meu). 

Yamiiiii!!!! 






Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu