2 martie 2017

Clatite de post


Am folosit: 

- 200 g faina
- 300 ml apa minerala
- 50 ml ulei
- 60 g zahar brun (3 linguri)
- 1 lingurita praf de copt
- esenta de valinie
- un praf sare

Mai simplu de atat nu se poate. 
Am pus intru-un bol zaharul brun, praful de sare, faina si praful de copt. Am amestecat "prafurile" cu o lingura si apoi am adaugat uleiul, esenta de vanilie si apa minerala. Am mixat pana cand am omogenizat totul. Am lasat coca obtinuta sa se odihneasca aproximativ 30 de minute si apoi am copt clatitele intr-o tigaie antiaderenta.




Cand sunt calde, marginile sunt putin crocante.
Din punctul meu de vedere sunt absolut delicioase. Am mancat cu gem de corcoduse galbene.

Din cantitatile de mai sus au rezultat 8 clatite mari.








Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu