22 ianuarie 2015

Ciorba de cartofi cu carne de porc


Atata de... banala, atat de gustoasa :) 

Am folosit:

- 2 bucati de carne de porc cu putin os (aprox 500 g)
- 6 cartofi de marime potrivita
- 1 morcov
- 1 ceapa nu prea mare
- 1 lingurita pasta de gogosar
- 1 mana mazare congelata
- cativa pastai de fasole verde 
- 3 sau 4 linguri de ulei
- jumatate de foaie de dafin
- sare, piper
- frunze de patrunjel

Am pus uleiul la incins intr-o cratita, am adaugat bucatile de carne, am presarat sare si am lasat sa se patrunda putin carnea. In acest timp am tocat ceapa si morcovul.
Cand carnea a fost usor rumenita pe toate partile, am adaugat ceapa, pasta de gogosar, morcovul si foaia de dafin. 


Am adaugat si putina apa, iar apoi le-am lasat sa se "imprieteneasca" pana cand morcovul a fost aproape fiert


A fost momentul potrivit sa adaug cartofii si apa fierbinte. 


La doar cateva minute dupa ce am adaugat cartofii, am pus si mazarea si pastaii de fasole. Am lasat sa fiarba pana acetea au fost facute, am adaugat putina sare si piper si ciorba a fost gata :) 
In farfurie am presarat frunze de patrunzel si am mancat cu ardei iute, dar merge foarte bine si cu tarhon in otet :) 











Un comentariu: