23 ianuarie 2015

Ciorba de dovlecel cuburi


Nu mai stiu exact ce si unde am vazut, dar am combinat, mi-am amintit... si a iesit asta :)

Am avut nevoie de:

- un dovlecel taiat cuburi
- morcov
- radacina de telina si cateva codite de frunze
- ceapa
- ardei rosu
- sare, piper
- iaurt
- 2 galbenuse de ou




 In putin ulei am calit legumele si apoi am adaugat putina apa si l-am lasat sa fiarba cam de 
jumatate....


 Am adaugat apoi apa cam cata ciorba am vrut sa iasa.... (intelegeti voi) si cuburile de dovlecel.


 Am lasat sa mai fiarba 15 minute, am amestecat iaurtul cu galbenusurile de ou, am adaugat peste ele seama din oala si apoi am turnat totul in oala  si au mai fiert aprox 5 minute.... GATA!




Am presarat telina tocata, dar in opinia mea - tot mararul se potriveste mai bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu