23 ianuarie 2015

Ciorba de perisoare



 Variante..... variante... Eu spun asa cum o fac eu... :) 

Am avut nevoie de:

- morcov
- pastranac
- radacina de patrunjel
- ardei
- ceapa
- zeama de varza
- sare, piper

Pentru perisoare

- 500 g carne tocata de porc (uneori pun amestec)
- 1 ou
- 2 linguri gris
- 2 linguri orez
- marar, patrunjel verde sau uscat
- sare, piper

Am pus la calit ceapa si restul legumelor (de data aceasta congelate) si am adaugat putina apa.


Cand au fost aproape fierte...


  ... am adaugat mai multa apa, am lasat sa fiarba si am inceput sa fac perisoarele






Am pus perisoarele in ciorba, le-am lasat sa fiarba si aproape la sfarsit al adaugat niste licoare de varza murata


 Mie imi place ciorba aceats cu leustean....


 Dar Vasi o prefera cu smantana :) 


Oricum ar fi... simti ca te pune pe picioare, iti da energie :) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu