23 ianuarie 2015

Ciorba a la grec


Am folosit:

- 1 bucata piept de pui (aprox 600 g)
- 3 morcovi
- 1 ceapa
- o telina mai mica
- ardei tocat congelat
- 200 g smantana
- 2 galbenusuri de ou
- patrunjel verde
- 2 sau 3 linguri de orez

Am pus la fiert pieptul de pui in apa cu sare si am avut grija sa iau spuma de mai multe ori. Am adaugat apoi 2 din cei trei morcovi, ceapa o parte din telina.


Cand toate au fost fierte, am scos legumele si carnea din supa si am strecurat-o.


 Intre timp am dat pe razatoarea mica cel de-al treilea morcov si cealalata parte din telina. Am pus supa pe foc si am adaugat  legumele razuite + ardeiul tocat si congelat :)


 Am taiat bucati carnea si am adaugat-o in supa



 Am adaugat apoi si 3 linguri de orez spalat bine


 Am amestecat bine 200 g smantana cu 2 galbenusuri. Peste acest amestec am adaugat pe rand 4 polonice de supa fierbinte si apoi am adaugat totul in oala.


Am potrivit gustul de sare si piper si am presarat patrunjel verde.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu