23 februarie 2015

Prajitura cu portocale


Am facut aceasta prajitura la recomandarea  unei prietene. Aceasta este reteta. 



In albusurile batute spuma tare cu zahar am adaugat coaja de portocala, galbenusurile pe rand, faina si nuca.





Am pus compozitia rezultata in tava tapetata cu hartie de copt si am pus/o la copt 30 de minute (la cuptorul meu)


Dupa 30 de minute arata asa...


Pana s-a copt am facut siropul



Am facut si crema. Intr/o cratita cu fundul foarte gros am pus sucul de portocala, galbenusurile si zaharul. teoretic trebuia sa fac asta pe aburi, dar a mers bine si asa ... la foc foarte mic :) 


In untul frecat spuma am incorporat lingura cu lingura maglavaisul de mai sus (racorit)



Dupa ce blatul a fost copt si racit l-am taiat in doua, l-am insiropat si am pus crema. Am mai pastrat o lingura de crema. 


Cu lingura de crema pe care am pastrat-o am uns prajitura pe deasupra, iar apoi am incercat sa "ornez" cu o glazura la plic de la "dl. doctor". Am mai incercat sa rad un pic de coaja de portocala, dar nu mi-a prea iesit




Ce pot sa va spun? Cand deschid usa frigiderului se imprastie o aroma minunata in toata bucataria. Ii tare buna - insiropata... aromata... gustoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu