2 februarie 2015

Turnatei pentru supa


Plictisita fiind de galustele de gris si neavand chef sa fac taitei.... cum aveam niste supa de pui... pregatita ca aici   m-am tot gandit cum as putea sa o valorific :) Mi-am amintit ca in urma cu ceva vreme am vazut pe undeva turnatei.
Eu postez aici asa cum mi i-am amintit si cum i-am facut eu. Probabil ca reteta originala ii altfel... dar cine poate spune cu certitudine cum este reteta originala???  :) 

Am folosit:
- un ou
- faina alba de grau

Am batut ouale bine cu furculita si apoi am adaugat faina.


Am amestecat bine totul. Am pus atata faina incat sa rezulte un maglavais ca cel din imagine. Trebuie sa curga prin posh sau o punga taiata la un colt.


Cu posh-ul am turnat apoi turneteii in supa care fierbe incet


 Sunt fierti in momentul in care se ridica la suprafata, deci foarte repede. :)


Acesti turnatei te scot din impas cand nu ai in casa gris sau taitei de casa. Noua ne plac! :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu