9 martie 2015

Ciorba de miel cu legume si orez


O ciorba de miel este oricand bine venita. Iubitorii de be-he-he stiu ce spun...

Pentru aceasta ciorba am folosit:

- carne de miel de la congelator
- 1 morcov mare
- jumatate de pastrac
- o felie generoasa de telina
- o ceapa medie
- o lingura pasta de gogosar
- 1/2 cana mazare congelata
- 4 linguri de orez
- 2 linguri de ulei
- leustean
- sare, piper


Am decongelat carnea si am spalat-o temeinic in mai multe ape. Am pus-o la fiert in apa cu sare pana cand a inceput sa se desprinda de pe os.

Intre timp am curatat, spalat si tocat legumele.

Intr-o cratita le-am calit/fiert in cele doua linguri de ulei si apa pana cand au fost aproape facute. Am adaugat mereu cate putina apa. La sfarsit am adaugat mazarea si orezul. Am continuat calirea pentru inca 2 sau 3 minute amestecand continuu.


Cand carnea a fost fiarta, am scos-o din supa, iar supa am strecurat-o ca sa nu ramana cumva vreun oscior. Am pus in supa cateva bucatele de carne si legumele calite impreuna cu orezul si mazarea.


Le-am lasat sa fiarba impreuna aproximativ 5 minute. Am potrivit gustul de sare si piper si gata.

La aceasta ciorba - leusteanul este nelipsit alaturi de zeama din borcanul cu ardei iute. Sigur, se poate adauga si smantana, dar mie mi se pare ca-i estompeaza gustul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu