18 iulie 2015

Salata de conopida


La fel ca si dovlecelul sau vanata - conopida este in topul preferintelor - in orice fel :) 

Pane, la cuptor ori salata - conopida este MINUNATA!

Pentru aceasta salata am folosit: 
- o conopida - aprox 800 g
- 1 ceapa alba mica
- sare, piper

Am curatat si desfacut buchetele conopida. Am pus-o la fiert in apa cu sare.


Cand conopida a fost fiarta, am scus-o si am lasat-o sa se raceasca.
Intre timp am curatat si tocat ceapa si am facut maioneza.


Am zdrobit conopida cu furculita, destul de grosier, am adaugat ceapa si maioneza. Am potrivit gustul de sare si am rasnit putin piper. Gata salata! :) 


Am mancat cu paine cu seminte si cateva masline.






Cu alta ocazie, am amestecat in salata bucatele fine de ardei capia, patrunjel si am folosit ceapa rosie.




Este o salata prea buna ca sa nu fie facuta macar de doua sau trei ori in sezon :) 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu