20 octombrie 2015

Supa crema de conopida cu usturoi


S-ar putea spune ca am deschis "sezonul" supelor crema :) 
Sunt atat de practice si de gustoase! Pardon! .... sunt foarte pe placul nostru :) 

Ne place conopida oricum si am tot facut-o in fel si chip... pane, salata, la cuptor, murata sau pur si simplu am imbogatit cu ea unele ciorbe.

De data aceasta am ales sa fac o supa crema in care sa pun si putin usturoi. Yamiii!!

Am folosit: 

- 600 g conopida
- 1 ceapa potrivita
- 2 cartofi de marime medie
- 1 morcov mic
- 3 catei de usturoi
- 30 g unt
- sare, piper
- smantana
- crutoane

Am curatat si spalat legumele.
Am taiat cubulete cartofii, morcovii - rondele si am desfacut buchetelele de conopida.


Am tocat ceapa marunt si am calit-o usor in unt, doua linguri de apa, sare si piper.


Cand ceapa a devenit sticloasa, am adaugat cartofii, morcovul si aproximativ 600 ml apa fierbinte. 
Dupa ce a inceput sa fiarba am adaugat buchetelele de conopida si am lasat totul la fiert vreme de 20 de minute.





Am oprit focul si am adaugat usturoiul zdrobit.



Am pus capacul si am lasat sa se infuzeze aproximativ 5 minute.
Am folosit blenderul vertical pentru a transforma totul intr-o pasta fina. Am mai adaugat foarte putina apa ca sa obtin o consisntenta potrivita pentru o supa crema (consistenta potrivita pentru gustul meu) :) 


Am mancat fierbinte cu crutoane, ardei iute si cateva frunze de usturoi verde tocat foarte fin. 
O lingura de smantana ii sporeste savoarea.





Alte retete de supa crema: aici, aici, aici si aici. Toate au farmecul lor :) 


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu