19 octombrie 2015

Supa crema de pastranac


Prima data cand am auzit de supa crema de PASTRANAC - am fost putin reticenta... Nu peste mult timp, am avut ocazia sa gust la o prietena si am fost de-a dreptul impresionata. 
Desigur, in drum spre casa m-am oprit la un aprozar si am cumparat radacinoasa cu pricina si ghimbirul :). Pur si simplu, branza feta a sarit in bratele mele din galantarul unui magazin aflat tot in drumul meu.... (Ma crede cineva?)

Am folosit: 

- 500 g pastranac curatat (aproximativ)
- 50 g radacina de ghimbir 
- 1 ceapa potrivita
- 1 litru supa de legume (aproximativ)
- sare si piper
- branza feta
- crutoane
- 1 lingura unt 

Am curatat si spalat legumele.
Am dar ghimbirul pe razatoare, am taiat bucati/felii pastranacul si ceapa. 


Am calit usor ghimbirul ras in lingura de ulei.


Am adaugat pastranacul si ceapa. Am amestecat si am adaugat supa. Am fiert legumele si apoi le-am pasat cu ajutorul blenderului vertical adaugand supa pana cand am obtinut consistenta potrivita.


Am mancat-o fierbinte cu crutoane de paine si cuburi de branza feta. 
Nu strica "o urma" de ardei iute murat...


.... dar si o lingura de smantana este la fel de bine venita :) 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu