25 martie 2016

Paine cu crusta olandeza


Dupa chiflele dutch crunch a urmat painea cu crusta olandeza.

Am folosit: 

- 250 ml lapte

- 2 linguri de smantana
- 30 g untura sau unt (eu am folosit untura)
- 1/2 lingurita sare
- 1 lingurita zahar
- 350 g faina tip 650
- 100 g faina integrala de grau
- 12 g drojdie proaspata

Pentru topping: 
- 50 g faina integrala de orez
- 1 linguri zahar
- 1 linguri ulei de masline
- 1,5 linguri drojdie uscata
- 80 ml apa statuta

Pentru aluat am folosit masina de paine. Am pus in cuva laptele caldut, sarea, zaharul, smantana si untura.



Am adaugat faina si apoi drojdia. Am setat programul 6 pentru framanatare si crestere. 
Intre timp.... eu am facut alte treburi prin casa.

Inainte cu aproximativ 30 de minute de terminarea programului am pregatit topping-ul.
Am pus toate ingredientele intr-un bol si am  amestecat bine



Cand aluatul a fost crescut l-am scos din cuva masinii pe masa de lucru infainata



L-am modelat putin  si l-am pus in forma de yena tapetata cu hartie de copt.


Am uns-o cu topping si am lasat-o sa mai creasca aproximativ 30 de minute.


Am copt-o aproximativ 45 de minute in cuptorul preincins, la foc moderat.

Asa arata dupa 45 de minute




Nu am avut rabdare sa o las sa se raceasca complet si am taiat cateva felii caldute. Yamiiii!!!! Bune tare!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu