28 iunie 2016

Parada "Weekend cu spor" - iunie 2016


In luna iunie am avut onoarea de a fi gazda provocarii "Weekend cu spor" - provocare lansata de Stefania Anastasiu - alias Stefy.

Am propus ca participantele sa gateasca la alegere o reteta de pe blogul meu, din una din cele trei categorii:


iar daca nu le este nimic pe plac... sa gateasca orice alta reteta.

1. In foarte scurt timp, IANCU LUBITA - a gatit un delicios pui cu sos tiganesc. Mi-a "soptit" ca  le-a placut mult si ca au mancat cu multa pofta. Ce pot sa spun? Ma bucur mult :) Yeiiiii!!!



2. MONICA HOROIU a fost ispitita de reteta drobului mozaic din ficat de pui.
 I-a iesit absolut fabulos. Nu are sens sa mai zic eu ceva.... pozele vorbesc de la sine :)



3. SIDONIA TONCEAN a ales sa gateasca pentru inceput pulpa de porc la cuptor - acompaniata de varza si vin. Cum poate sa fie? Doar foarte bun, nu? :) 



4. SIDONIA, a hotarat ca trebuie sa pregateasca si un aperitiv, motiv pentru care a facut reteta de salata de conopida. Yamiiiii!!!! Tare ne mai place si noua! :) 



5. Dar ce credeati? Ca Sidonia s-a oprit aici? Nuuuuu! Meniul a fost complet. A urmat desertul! ...Vafe cu vanilie si scortisoara... Arata minunat si cu siguranta sunt foarte bune. 



6. STEFY harnicuta a ales reteta de muffins cu cirese si ciocolata. Inspirata alegere, nu? Suntem in sezon si mi-a spus ca deja a facut reteta de doua ori. Ma bucur mult !!!
Ispititoare poza...



7. VICTORIA GABRIELA a pregatit chocolate crinkles. Wau! Ma bucur mult pentru ca a ales aceasta reteta. I-au iesit foarte bine. Ce pofta mi-a facut!



8. MARGARETA CISMASIU,  a facut prajitura greceasca.Din punctul meu de vedere aceasta prajitura este foarte, foarte practica. Se face repede si este foarte gustoasa. Margareta a facut o super alegere! I-a iesit absolut minunata! :)



9. OANA DURICAN a hotarat ca prajitura cu crema (mousse) de ciocolata alba si vanilie este tocmai potrivita pentru musafirii pe care i-a avut duminica la masa. Wau! Ma simt onorata! Oana a adaugat sampanie la crema si asta nu a facut decat sa-i sporeasca savoarea.



10. LAURA MARIA DIN a pregatit salata cu macrou afumat. A "marturisit" ca le place mult pestele afumat si ca salata a fost perfecta :) Abia astept provocarea lunii viitoare - stiu ca tu vei fi gazda :)



11. SANDA SUCIU EX SURTEA a avut incredere in reteta mea de pastrama crud uscata, care este de fapt ALT fel de pastrama


12. SANDA  a pregatit si fursecuri cu gem - minunate, nu? :)


13. Zeama acra ca la taiatul porcului a fost foarte apreciata de SANDA si prietenii ei :)


14. SANDA  a facut si chifle dutch cruch. Yamiiiii! Tare aratoase si gustoase sunt!



15. LAURA SB a pregatit pasta de fasole boabe cu ceapa. Are dreptate: este un aperitiv extrem de rapid daca se foloseste fasole de la conserva. Pasta Laurei arata intr-un mare, mare fel. Yamiiii!!!! 






Scurt si cuprinzator: parada este foarte "gustoasa" :) 

 Va multumesc tuturor penru participare! 
Va multumesc pentru ca ati avut incredere si ati incercat retetele de pe blogul meu.







10 comentarii:

  1. Foarte frumoasa parada ta Elena , dar mai ales bogata, adica numeroasa !Ma bucur sa vad asta , dar mai ales retetele astea gustoase cu care s-au intrecut fetele.
    Iti doresc mult, mult spor si succes pe mai departe si sa ne mai inviti sa-ti testam si gustam bunatatile gustoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Sidonia!
      Daaaa, fetele s-au intrecut una pe alta. Ma bucur nespus ca retetele mele au fost pe placul vostru :)

      Ștergere
  2. Felicitari pentru parada, desi este deja vremea vacantelor uite ce multe retete s-au adunat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este vara si spre bucuria mea s-au adunat multe preparate in aceasta parada. Nu pot decat sa va multumesc si sa va mai invit pe la mine :)

      Ștergere
  3. multumim tare mult pentru gazduire si pentru retetele minunate de unde am avut de ales!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri! Ma bucur nespus ca am avut ocazia sa fi gazda acestei provocari. :)

      Ștergere
  4. Minunata parada!Gustoasă si foarte bogata.Mulțumim pentru găzduire.

    RăspundețiȘtergere
  5. Waw ce parada frumoasa si gustoasă! Felicitări Elena iar noi iti mulțumim pentru găzduire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lulu, placerea a fost de partea mea! Va pup pe toate si va multumesc pentru ca ati participat!

      Ștergere