29 aprilie 2017

Salata de gulii


Cu aceasta reteta particip la provocarea "Weekend cu spor" in luna aprilie. Gazda provocarii este Sidonia Toncean
Temele propuse de Sidonia sunt: preparate din carne de miel, ciorbe si salate. Cum in luna aprilie am fost mai mult plecata.... nu am reusit sa pregatesc decat aceasta salata de gulii, dar tare mult as fi vrut sa pregatesc si friptura greceasca - souvlakia... Oricum, o am in vedere :) 

Am folosit: 

- 1 gulie
- 1 mar
- 3 oua
- 50 ml ulei de floarea soarelui
- 125 g iaurt
- 1 ceapa rosie (mica)
- 1 lingurita mustar
- zeama de la 1/2 lamaie mica
- patrunjel verde
- sare, piper

Am fiert ouale tari.Am curatat gulia, marul si ceapa.
Am razuit gulia si marul. Marul oxideaza foarte repede si am adaugat repejor zeama de lamaie. Tot pe razatoare a dat si 2 dintre ouale fierte.

 



Din galbenusul celui de al treilea ou, o lingurita de mustar, putina sare si 50 ml ulei am facut o maioneza.
Am adaugat patrunjelul verde (eu am avut congelat), ceapa rosie tocata fin, iaurtul si piper proaspat rasnit.


Am impreunat cele doua compozitii, am potrivit gustul de sare si piper.




Noi am mancat cu felii crocante din secara (produs expandat), am suplimentat cu piper si am adaugat putina ceapa verde. 

Este o salata foarte gustoasa, o gustare minunata!!!






Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 




2 comentarii:

  1. Minunatăăă! ;) O am și eu în plan! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o salata putin... ALTFEL (asa imi place mie sa spun uneori). Interesanta si gustoasa. Noua ne-a placut mult :)

      Ștergere