6 iunie 2016

Oua umplute cu pasta de avocado





 Pot spune doar atat: cand am mancat prima data acest oua (la ziua unei prietene).... am avut impresia ca nu am mancat niciodata ceva mai fin, mai gustos. Nu exagerez..... chiar sunt foarte gustoase, dar cred ca-mi era si foarte foame 

Am folosit:  

- 10 oua
- 2 bucati avocado bine copt
- zeama de la o lamaie mica
- 2 fire ceapa verde
- 2 linguri smantana
- sare, piper

Am spalat ouale si apoi le-am pus in apa rece si le-am pus sa fiarba. Din momentul in care au inceput sa fiarba incet - le-am lasat inca 5 minute. Am pus cratita cu ele in chiuveta si am lasat sa curga apa rece peste ele. In felul acesta coaja se desprinde usor de pe albus.

Le-am curatat, le-am taiat in doua si am separat albusul de galbenus


 Am stors zeama de la lamaie, am scos samburele de la cele doua bucati de avocado si am curatat coaja, am spalat si tocat ceapa verde.

Am pus toate indredientele intr-un bol potrivit pentru blenderul vertical.


Dupa ce blenderul a transformat totul intr-o pasta fina, am potrivit gustul de sare si piper si am pus pasta rezultata intr-un posh.


Cu ajutorul acestuia am umplut albusurile de ou.
Am presarat frunze de ceapa verde tocate fin si am mancat cu mare, mare pofta!!!
Yamiiiii!



Pentru ca ne-au placut atat de mult le-am facut de multe ori, dar nu de fiecare data au ajuns si la sedinta foto :) 

Totusi....  :) 


....


Sunt absolut delicioase!!!!!


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 




Nota personala:

- trebuiesc consumate in scurt timp dupa ce sunt pregatite, pentru ca avocado oxideaza dupa cateva ore, chiar daca are si lamaie;
- smantana trebuie pusa pe rand (mai multa sau mai putina) pentru ca dupa adaugarea ei pasta se inmoaie.









2 comentarii:

  1. As vrea sa te intreb cum aratau a 2-a zi? Ca si eu fac pun lamaie si cu toate astea se oxideaza.Prima data cand am folosit avocado, nu mai recunosteam ce e ce in farfurie? Dar tot am mancat. Hahaha.

    RăspundețiȘtergere