3 iunie 2016

Spaghete cu dovlecel si morcov


Si aceste spaghete fac parte din capitolul "experiment reusit". Pur si simplu am vrut sa fac un sos de paste fara carne sau mezeluri. Avand in frigider un dovlecel ratacit, mi-am propus sa-l combin cu morcov si de ce nu - ardei iute :)  Zis si facut. Intre timp au mai aterizat in sos si alte ingrediente, dar.... toate la timpul lor :) 

Am folosit: 

- 1 dovlecel
- 1 ceapa de marime porivita
- 1/2 morcov
1/2 ardei iute rosu
- 1 lingura pasta de gogosar
- 3 linguri ulei de masline
- 1 lingurita unt
- 50 ml suc de rosii (aproximativ)
- frunze de usturoi
- rondele de masline negre
- oregano verde
- sare, piper

Am inceput prin a curata, spala si toca legumele.... dupa inspiratia de moment :) 


Am pus morcovul la calit cateva minute, in ulei de masline. Am adaugat sare si piper.


Am adaugat ceapa, pasta de ardei si ardeiul iute


Am pus apoi o cescuta de apa si oregano tocat


Cand apa a scazut si ceapa a devenit moale si sticloasa am adaugat dovlecelul.


Am completat iar cu jumatate de ceasca de apa si am lasat sa fiarba incet.
Am adaugat apoi sucul de rosii si am potrivit gustul de piper.



Intre timp am pus la fiert suficienta apa pentru 200 g spaghete din gris de grau dur.

Cateva rondele de masline negre si-au gasit si ele locul in tigaie, alaturi de frunzele de usturoi taiate grosier :)  Am adaugat o lingurita de unt si cateva linguri din apa in care au fiert spaghetele conform instructiunilor de pe pachet.



Au iesit neasteptat de gustoase. Au sos suficient incat "sa imbrace" perfect pastele. Yamiii!!!!




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- din cantitatile de mai sus rezulta doua portii








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu