9 octombrie 2019

Tagliatele cu sardine in ulei, usturoi si lime


Am pregatit aceste tagliatele mergand pe principiul ca preparatele simple pot fi foarte gustoase si de mare efect. Am avut si sansa de a folosi conserva de sardine in ulei de la Podravka

Am folosit:

- 250 g tagliatele de casa
- 1 conserva sardine in ulei
- 2 catei de usturoi
- zeama lime dupa gust
- aproximativ 2 linguri ulei de masline
- sare si piper

In principiu.... cam acestea sunt ingredientele 😊


Am pus la fiert aproximativ 3 litri de apa si putina sare. Cand aceasta a dat in clocot, am adaugat tagliatelele si le-am lasat sa fiarba aproximativ 8 minute, iar apoi le-am scurs.

Intre timp am tocat cei doi catei de usturoi si i-am calit usor in 2 linguri de uleide masline. 


Am luat cratita de pe foc si am adaugat bucatile de sardine, amestecand foarte usor si avand grija ca acestea sa nu se farame foarte tare.


Eu am condiderat ca ar mai fi necesar putin ulei si am mai turnat din uleiul din conserva. Acesta a dat un plus de savoare preparatului final 😋

Am adaugat zeama de lime si tagliatelele fierbinti.


Desigur in faza finala se potriveste gustul de sare si piper. 





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- din cantitatile de mai sus rezulta 2 portii generoase- zeama de lime se potriveste perfect in aceasta reteta, da preparatului o tenta  fresh




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu