16 februarie 2015

Chiftele din cartofi la cuptor (de post)


Pentru aceste chiftele absolut delicioase am folosit:

 - 4 cartofi mari 
- o ceapa, 
- un morcov
- 1 lingura pasta de gogosar
- o legatura patrunjel fin tocat (eu am avut congelat)
- sare, piper
-  1/2 lingurita coriandru macinat
- o felie de paine veche

O parte din ingrediente sunt aici


Am spalat si fiert cartofii in coaja si dupa ce s-au racit putin i-am dat pe razatoarea mare


Am curatat ceapa si morcovul. Am tocat marunt ceapa, iar morcovul l-am dat pe razatoare. Intre timp am pus felia de paine in apa rece sa se inmoaie 

Am facut o adunare generala cu toate ingredientele intr-un castron mai mare. Am adaugat si condimentele si apoi am framantat putin cu mana.


Am format chiftelutele si le-am asezat in tava tapetata cu foaie non stick



Am picurat putin ulei de masline pe fiecrae chiftea


Le-am copt aproximativ 15 minute (la cuptorul meu) pe o parte si apoi le-am intors cu grija. M-am folosit de o spatula.


Dupa ce le-am intors, le-am mai lasat in cuptor aprox 7 minute, pana s-au rumenit usor si pe cealalata parte

Le-am "adunat" cu grija. NU au ou sau cascaval si sunt usor "imprastiabile" :)  



Le-am mancat cu salata de ardei copt si masline. 

Am presarat fulgi chilli.




Se fac usor si sunt tare gustoase.


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



8 comentarii:

  1. Sunt f bune si pot avea in compozitie si ciuperci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super idee ,noi in moldova mai punem si usturoi,ies super bune.Chiar maine le fac,arata super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru precieri si pentru vizita!
      Da, sunt sigura ca sunt foarte bune si cu usturoi. Desi imi place mult usturoiul, ma feresc sa-l folosesc uneori pentru ca nu-i place copilului :)
      O zi minunata !!!

      Ștergere
  3. Valeria Chertes20 nov. 2020, 22:27:00

    Mâine asta va fi meniul la mine acasă.

    RăspundețiȘtergere