17 martie 2015

Spaghete integrale cu sos de rosii si ardei iute


Mai simplu de atat nu se poate :) 
Reteta este inspirata de pe pagina Daianei Vereb -  cu mici modificari
Multumesc Daiana!

Am folosit: 

- 1 ceapa mica
- 3 rosii bine coapte 
- 1 catel de usturoi
- 1 ardei iute
- sare
- patrunjel verde
- 3 linguri ulei de masline
1/2 lingurita zahar (optional)

Am curatat si tocat ceapa si usturoiul, iar apoi le-am sotat in 3 linguri de ulei de masline plus 3 linguri de apa fierbinte.

Intre timp am oparit rosiile ca sa le pot lua coaja mai usor. Le-am curatat cat am putut de bine si de seminte, dar nu am insistat foarte tare.

Am adaugat rosiile si ardeiul iute tocat fin peste ceapa sotata si le-am lasat sa bolboroseasca impreuna pana cand s-a legat sosul.

Am fiert spaghetele conform instructiunilor de pe pachet. 

Am luat doua linguri din apa in care au fiert spaghetele si am turnat peste sos.

In farfurie am pus o portie generoasa de spaghete si  una la fel de generoasa de sos, iar peste ele am turnat un fir subtire de ulei de masline si am presarat putin patrunjel verde. Desigur, ar fi fost foarte potrivit busuiocul, dar nu am avut decat uscat...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu