24 iunie 2015

Supa de cocos cu cartofi


Am folosit: 

- carne de cocos de curte
- 2 morcovi
- 1 felie telina
- 1 ceapa potrivita
- 1/2 ardei gras
- 3 cartofi mari
- felie ardei rosu
- sare
- patrunjel verde

Am curatat morcovul si l-am taiat bucati mari. 
Am curatat ceapa - am lasat-o intreaga.
Am spalat ardeiul si am taiat jumatate din el (nu l-am tocat)
Am curatat si spalat felia de telina.
Am curatat, spalat si taiat cubulete cartofii - i-am pastrat in apa rece.

Am pus toate legumele de mai sus in oala sub presiune impreuna cu carnea si sare pentru fix 30 de minute din momentul in care a inceput sa scoata aburi - moment in care am redus focul la minim.

Am luat oala de pe flacara aragazului si am lasat-o sa se raceasca lent. Puteam sa o pun sub jet de apa rece, dar am avut alte preocupari intre timp ;) 

Am scos capacul si apoi, cu ajutorul unei palete pentru spuma am scos carnea si legumele intr-un castron.


Am strecurat supa intr-o oala curata. Acum.... puteam sa pun in ea taitei, galuste de gris, mazare.... DAR de data asta am pus cartofi. 

Odata cu cartofii a aterizat in oala si felia de ardei rosu tocata cubulete.


Cand acestia au fost fierti, am adaugat in oala morcovul si carnea .
Am dres gustul de sare si gata.
Patrunjelul verde tocat l-am pus doar in farfurie.




Alaturi de ardei iute murat  este de-a dreptul o nebunie. 
Este o mancare atat de simpla, dar atat de gustoasa!

Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu