30 octombrie 2016

Ardei iute macinat - pentru iarna


In acest an am hotarat sa incerc o noua reteta pentru conservarea ardeiului iute. 
In felul acesta poate fi folosit aproape pentru orice: ciorbe, tocanite, condiment pentru fripturi, sosuri... etc...
Simplu de tot!!

Am folosit:

- 1.200 kg ardei iute
- 100 g sare grunjoasa
- 1 lingurita sare de lamaie
- 1/2 lingurita salicil

Am spalat bine ardeii iuti, i-am lasat putin sa se scurga si apoi am indepartat coditele.



Am tocat ardeii cu ajutorul masinii de tocat carne. I-am tocat impreuna cu cotor si seminte.


Nu stiu ce cantitate de ardei a ramas dupa ce am inlaturat coditele, dar dupa ce i-am terminat de tocat am adaugat 100 g sare grunjoasa (sare de sac - neiodata), sarea de lamaie si salicilul.



Am amestecat bine totul si am pus compozitia rezultata in borcanele mici, avand grija sa nu las prea multe goluri. Am pus capacele si gata! :) 




 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

- se pastreaza perfect

- trebuiesc folositi cu prudenta :) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu