29 august 2018

Spaghete cu sos de branza gorgonzola


Am pregatit pana acum diferite felul de paste cu diferite feluri de sosuri cu branza. 
Chiar nu stiu de ce nu am postat pana acum nimic de genul acesta....

Ei bine, se pare ca acum a venit momentul 😄

Am folosit: 

- 50 g unt
- 1 lingura faina
- 350 ml lapte
- 150 g branza gorgonzola 
- sare, piper
- 4 sau 5 frunze de busuioc
- parmezan

- 500 g spaghete din grau dur

Sosul acesta se face foarte repede, motiv pentru care in momentul in care am inceput sa-l pregatesc, am pus la fiert si apa pentru paste.

Am pus sa se infierbante o cratita gen tuci antiaderent. Am pus untul si cand a fost topit am adaugat o lingura de faina. Am amestecat bine si apoi am adaugat pe rand laptele, sare si piper. Am fiert sosul amestecand continuu pana cand s-a ingrosat. Am adaugat apoi branza si am amestecat pana cand s-a topit/dizolvat in sos.





Nu ma pot lauda cu pozele facute pana in aces moment al pregatirii sosului, dar pot sa spun cu certitudine ca are un gust absolut minunat si fin.

Am adaugat in el pastele fierte conform instructiunilor de pe ambalaj - minus un minut 😉


Le-am adaugat pe toate pe rand si am amestecat avand grija sa ajunga toate in sos. Tot acum am adaugat frunzele de busuioc taiate grosier. 
In farfurie am razuit peste ele parmezan si am adaugat putin piper proaspat rasnit. 





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala: 

 - daca sosul este prea gros se poate dilua cu cateva linguri din apa in care au fiert pastele

- un fir discret de ulei de masline le da o nota de finete aparte 



4 comentarii: