8 martie 2015

Pasta de ardei cu telina si ceapa


Anul acesta am vrut sa fac pasta de ardei ALTFEL.  Navigand in colo si in coace... am gasit ceva interesant.... apoi... altceva si uite asa a luat nastere reteta asta :) 

Am folosit:

- 10 ardei (gogosar si kapia)
- 3 ardei iuti (in poza sunt mai multi, dar am pus doar 3)
- 3 cepe mari
- o telina mai marisoara
- 3 linguri de ulei
- 3 linguri de otet
- sare si piper

Am spalat, curatat, taiat si tocat legumele, iar apoi le-am pus intr-o cratita antiaderenta impreuna cu uleiul, otetul, sarea si piperul





Amestecand mereu - am fiert amestecul acesta cam o ora. Nu am fost prea incantata de rezultat... nici de aspect si nici de gust.... Noroc ca am avut o sclipire de inteligenta si l-am bagat la blender 


Nu stiu ce s-a intamplat, dar din momentul acela m-am indragostit de pasta asta. Cel mai ciudat este ca brusc s-a schimbat si gustul.

Am pus pasta iar in cratita si am mai fiert-o vreo 20 de minute, iar apoi am pus-o in borcane avand grija sa nu las spatii cu aer, pasta fiind acum cam densa.




Am pus borcanele fierbinti in cuptorul incins si le-am lasat acolo pana cand  s-a racit complet.



 Trebuie sa ma credeti ca-i foarte buna si deja am inceput un borcanel - am pus pe pizza.  Pisca putin. Este super!!!



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 

2 comentarii:

  1. Hello.
    In cuptor le pui fara capace? Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa am facut cu aceasta pasta si s-a pastrat perfect. Cand am facut ordine in camara am descoperit ca mai am un borcanel ratacit :) Dar se pot si steriliza la bain marie ...

      Ștergere