11 martie 2015

Spaghete integrale cu muguri de bambus si ciuperci


Uneori sunt tentata sa cumpar diverse chestii pe care sunt convinsa ca le voi folosi.... si-mi fac planuri peste planuri.... si cu atatea planuri - uit de ele o buna bucata de vreme. 
Dau doar cateva exemple: uleiul aromatizat cu trufe - cu care credem ca voi sparge gura targului si, manatarcile pentru care am consumat curent azi vara ca sa le deshidratez. A! Tot din aceasta categorie mai face parte si un borcan de muguri de bambus... cumparat tot in scopuri marete.

Iata manatarcile uscate si uleiul - borcanul cu muguri de bambus a intrat in "schema" mai tarziu si nu a mai prins sedinta foto.


Pana la urma a iesit ceva delicios si am hotarat sa postez ca sa-mi amintesc ca mai am ulei aromatizat, mai am manatarci uscate, etc.... :))))

Am folosit: 

- manatarci uscate (sa zicem... sa tot fie ca mai mult nu este...)
- muguri de bambus (nu prea mult - ca sa mai ramana ...)
- 3 catei de usturoi
- 100 ml vin alb sec
- 3 linguri sos de soia
- 4 linguri ulei
-2 lingurite ulei aromatizat cu trufe
fulgi de chilli
- frunze de patrunjel
- piper
- voiam sa puin si susan, dar l-am pierdut din vedere pe parcurs...

Am inceput prin a pune manatarcile la hidratat


Am tocat usturoiul si patrunjelul


In cele 4 linguri de ulei am tras la tigaie (pentru cateva secunde) usturoiul


Am adaugat manatarcile impreuna cu apa in care au stat la hidratat


Bambusul l-am taiat bastonase si l-am adaugat si pe el cand a scazut aproape toata apa din tigaie


Am calit putin si bambusul, dar apoi l-am racorit cu 100 ml vin. Cand si-au dat seama toate cele ca lucrurile incep sa devina iar "fierbinti" si-a facut aparitia sosul de soia - pentru pata de culoare si uleiul aromatizat cu trufe.


Lasand gluma la o parte... de data asta le-am lasat sa fiarba domol pana cand sosul a inceput sa se ingroase. Am presarat si putin piper si gata. Mmmm! Ce miresme!!!


Este foarte gustos si simplu - presarat cu fulgi chilli si patrunjel, dar cu spaghete  este de-a dreptul minunat!!!!




Bun, bun, bun!!!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu