27 februarie 2016

Smoothie tropical


- Ce poate fi mai bun si mai sanatos dimineata? 
- Un smoothieeee!
 - :)))

Ei bine, daca este unul din mai multe fructe si toate tropicale - cu atat mai bine :) 

Am folosit: 

- 3 portocale zemoase
- 1 grapefruit cu miez rosu
- 2 bucati kiwi
- 1 banana coapta bine
- 100 ml apa rece

Am spalat si curatat fructele. De la citrice am incercat sa elimin cat de mult am putut pielitele. Le-am pus in vasul blenderului de la robotul de bucatarie. 


Am adaugat apa si am pus blenderul la treaba.  In nici un minut am obtinut un suc delicios. Nu a fost dulce, nu a fost acru.... fix pe gustul nostru. A mers de minune si chiar am simtit ca "intra in toti porii" :))


Nota personala: din cantitatile de mai sus au rezultat de trei pahare de smoothie, dar unul nu a apucat sedinta foto :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu