17 noiembrie 2016

Paste (fusille) cu praz si suc de rosii


Si aceasta reteta face parte din categoria  "mancaruri rapide cu ce avem prin casa". A iesit un deliciu, foarte pe gustul meu, motiv pentru care am hotarat sa o notez aici. :) 

Am folosit: 

- frunzele de la un fir de praz
- 1/2 ardei rosu
- 3 catei de usturoi
- 300 ml suc de rosii
- 1 lingurita zahar
- sare, piper
- oregano
- 3 linguri ulei de masline

Am spalat bine frunzelele de praz si le-am tocat.
 Am spalat si tocat ardeiul. 
Am curatat si tocat usturoiul si am rasnit piperul.


Am pus la calit frunzele de praz, ardeiul si usturoiul in cele trei linguri de ulei de masline.


In doar cateva minute am adaugat sucul de rosii, oregano, piper, sare si zahar.


Am lasat sa fiarba pana cand sosul a capatat putina consistenta.

Intre timp am fiert pastele (fusilli) conform indicatiilor de pe pachet.

Am pus in farfurie o portie generoasa de paste, sosul pregatit si am mai rasnit piper. 

Am mancat cu mare pofta :) 




 Am amestecat pastele cu sosul si am obtinut "o farfurie" colorata si gustosa :) 




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu