9 septembrie 2021

Pizza cu blat din taitei cu oua de prepelita

Sunt multe feluri de pizza si cu siguranta sunt foarte bune toate, dar aceasta este cu adevarat speciala 😊 - mai ales ca blatul este din taitei cu oua de prepelita 😉

 Am folosit:

 - 250 g taitei cu oua de prepelita
- 4 sau 5 ciuperci champignon de marime potrivita
- 150 g bacon
- 4 oua de prepelita
- 1 cutie branza Fagaras
-150 g cascaval
- 2 sau 3 linguri ulei
- masline feliate (4 sau 5 linguri)
- 4 linguri sos de rosii
- ardei  (verde)
- felii de salam picant
- oregano, cimbru
- sare, piper


Am fiert taiteii in apa cu sare conform instructiunilor de pe cutie. Cand au fost fierti i-am scurs.
 Am incins uleiul intr-o cratita antiaderenta si am calit usor ciupercile.


Am adaugat baconul taiat cubulete si am continuat prajirea pana cand si acesta s-a rumenit putin. Ca sa evit arderea - am amestecat aproape continuu.


Peste taiteii scursi am turnat toata compozitia din cratita


Am adaugat si branza Fagaras, ouale de prepelita si jumatate din cantitatea de masline.
Am amestecat si am potrivit gustul de sare si piper. Tot acum am adaugat oregano si cimbru (uscat) - plus 1/2 lngurita fulgi peperoncino (optional).


Am pus o parte din acest amestec intr-o forma  rotunda din yena - tapetata cu hartie de copt...


Am distribuit cat de cat uniform sucul de rosii si apoi cascavalul ras...


...am "decorat" cu felii subtiri de salam picant, felii de ardei verde si masline


Diferenta de "blat" l-am pus intr-o forma pentru chec si apoi am urmat exact aceiasi pasi.


Am introdus tavile in cuptorul preincins la 180 de grade pentru aproximativ 30 de minute, pana cand cascavalul s-a rumenit frumos.



Dupa ce am lasat-o sa se raceasca putin am servit cu mare pofta alaturi de ceva...rece 😉




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.

Nota personala:

- se poate pregati cu aproape orice fel de paste,. Practic sunt paste la cuptor - putin "reinterpretate" 😉

- sursa aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu