5 octombrie 2021

Taitei cu oua de prepelita la cuptor - cu branza Cheddar si avocado

 Astazi am pregatit taitei cu oua de prepelita - cu branza Cheddar si avocado. Recunosc ca atunci cand am auzit de avocado la cuptor, am fost putin sceptica - dar a rezultat un preparat absolut delicios. 👍

Am folosit: 

- 200 g taitei cu oua de prepelita
- 1 avocado
- 1 ou
- 100 ml smantana pentru gatit
- 100 g branza Cheddar
- sare, piper
- cateva rondele de ardei iute tocat fin (optional)
 

A
Intr-un bol am amestecat oul batut cu smantana.


In alt bol am amestecat avocado taiat cubulete cu branza Cheddar. Tot aici am adaugat piper mozaic proaspat rasnit si rondelele tocate de ardei iute. Am amestecat.


Intre timp am fiet taiteii cu oua de prepelita in apa cu sare, conform instructiunilor de pe pachet.
I-am scurs bine si i-am adaugat in bolul cu avocado si branza. 
Am amestecat putin si apoi am adaugat si amestecul de ou si smantana.


Am pus compozitia rezultata in forme ceramice monoportie, iar deasupra am presarat putina branza razuita.


Am introdus formele in cuptorul preincins la 180 grade pentru aproximativ 25 - 30 de minute.
Pastele sunt foarte bune si reci, dar calde sunt grozave. 😍😍😍



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.

Nota personala:

- este un preparat hranitor, sanatos si foarte usor de pregatit

- este un fel de mancare foarte porivit pentru masa de pranz sau cina in familie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu