4 noiembrie 2021

Bilute din biscuiti si ciocolata


Aceste bilute din biscuiti si ciocolata - pe langa faptul ca se pregatesc foarte simplu  - dau bine pe platou si sunt foarte gustoase. Pe mine ma duc cu gandul in copilarie, la biscuitii cu gem sau la cartofii din biscuiti pe care ii mancam cu maxima placere la cofetarie. Va amintiti? 😊
Le-am pregatit pana acum in mai multe variante si nu as putea spune ca a fost vreuna care nu mi-a placut 😅


De data aceasta am avut biscuiti Petit Beure de la RoStar si ciocolata cu continut ridicat de cacao. 
Au iesit super !!! 😉

Asadar, am folosit:

- 450 g biscuiti
- 150 g ciocolata amaruie (minim 50% cacao)
- 200 ml smantana pentru frisca
- 100 ml lapte
- 80 g unt cu 82% grasime
- 2 linguri zahar pudra
- esenta/extract de rom
- esenta/extract de portocale

Pentru decor: 
- nuca 
- nuca de cocos


Cu ajutorul robotului de bucatarie am macinat biscuitii.

Intr-o cratita am pus laptele, smantana pentru frisca, ciocolata si untul. Am incalzit totul pana cand s-a topit untul si ciocolata. Apoi am turnat totul peste biscuiti. Am adaugat zaharul pudra si esentele.


Am amestecat totul si a rezultat o compozitie ferma, dar usor modelabila.


Am luat cu lingura din compozitie si am format bilute de marimea unei nuci mai mari.



Pe unele le-am tavalit prin nuca si pe altele prin nuca de cocos, iar pe unele le-am lasat simple, dar mai tarziu m-am gandt sa le spritez cu putina ciocolata alba 😉




 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

- din cantitatile de mai sus au rezultat 35 de bilute

- bilutele pot avea si surprize, mai exact cate o visina in interior (din visinata 😉)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu