17 ianuarie 2022

Chifle foarte pufoase - cu mac


Astazi am facut niste chifle foarte, foarte pufoase. Eu fac paine in casa cu ajutorul masinii de paine, si este foarte gustoasa, dar uneori vrem si altceva care sa ne scoata putin din monotonie.
Sigur, nu le-am facut ca sa le mancam cu ciorba 😂😂😂
Le-am facut pentru sandwich-uri si burgeri deliciosi ... 😜




Acum, dupa ce ati vazut pozele si v-am starnit curiozitatea, iata si reteta chiflelor 😀

Am folosit:

- 400 g faina tip 000
- 50 ml apa calduta
- 200 ml lapte
-1/2 lingurita sare
- 1 lingurita zahar
- 1 lingurita mac macinat
- 8 g drojdie proaspata
- 40 g unt

Am mai folosit pentru uns:

- 1 galbenus de ou diluat cu 2 linguri de apa 
- seminte de susan.alb

Am amestecat drojdia cu zaharul, o lingura de faina si 50 ml apa. 
Dupa ce s-a activat am adaugat-o in bolul in care am pus faina, sarea, untul (la temperatura camerei), macul si laptele.
 Am framantat pana cand am obtinut un aluat neted. L-am lasat sa creasca aproximativ o ora si l-am impartit in sase bucati.


 Am format chiflele, le-am acoperit cu folie alimentara si le-am lasat sa creasca 30 minute.


Apoi le-am uns cu galbenus si am presarat seminte de susan. 


Am copt chiflele 30 de minute la 200 grade cu ventilatie sus si jos. 😊


Mai departe... 😉


 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

Nu as schimba nimic la aceasta reteta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu