16 ianuarie 2022

Bomboane - trufe vegane cu ciocolata



Cand am vazut aceasta reteta pe Instagram, m-am hotarat pe loc. Cum aveam in casa aproape toate ingredientele, nu am intarziat sa o pregatesc. 
De fapt se pregateste foarte simplu.

Eu am folosit urmatoarele cantitati:

- 150 g faina de migdale
- 150 g faina de ovaz
- 30 g cacao (de doua feluri am pus eu)
- 150 ml lapte de cocos
- 3 linguri sirop de agave

Am mai folosit:

- 100 g ciocolata cu continut ridicat de cacao (95%)
- 2 lingurite de unt de cocos
- migdale si nuci tocate grosier
- fulgi de cocos

Cum spuneam... este foarte simplu 😉
Am amestecat toate ingredientele: faina de migdale, faina de ovaz, cacao, siropul de agave si laptele - in mai multe etape. Trebuie sa rezulte o compozitie care se poate modela usor, dar fara sa se lipeasca de maini.

Am format bomboanele cam de marimea unei nuci



Intr-un bol am topit la microunde ciocolata impreuna cu untul de cocos.
Am omogenizat bine si apoi am trecut fiecare bomboana prin ciocolata topita si apoi prin nuca de cocos sau nuci si migdale tocate. Pe unele le-am lasat simple si doar le-am spritat cu putina ciocolata.



Le-am asezat pe un gratar si le-am pus la frigider ca sa se intareasca ciocolata. 
Abia apoi le-am transferat pe platou.



 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

 - in interior se pot pune visine din visinata, migdale, stafide...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu