3 februarie 2015

Fritatta cu cartofi si kaizer


Acum imi dau seama ca ar fi trebuit sa deschid un singur subiect pentru ca fritatta se poate face cam cu orice ai prin casa. Cartofii si oul sunt baza. Si totusi, de fiecare data sunt atat de incantata de felul in care arata si de gust - incat consider ca merita un loc separat de celelale surate :) 

Reteta de baza este AICI 
De data aceasta "noutatea" consta in faptul ca am folosit kaizer. Banal, nu? Gustul nu se schimba mult, avand in vedere faptul ca este tot o afumatura, dar nici nu-i acelasi lucru.

Asadar....

Ceapa calita impreuna cu fasii de kaizer. Am adaugat putin marar si masline verzi


Am adaugat oul batut si piper


Am copt minunatia :) De data aceasta nu am pus cascaval.


Si.... dupa ce s-a racit putin am mancat cu muuulta pofta alaturi de o salata, dar la fel de bine se potriveste si cu muraturi


4 comentarii:

  1. Reteta nu e prea clara.Nu vad ingredientele, cantitatile, Cartofii se pun cum fierti, nefierti, asamblarea in ce vas ? ce dimensiune.??? Nu, nu ma descurc sa fac. Noapte buna Lenus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer scuze pentru pentru acest neajuns... Aceasta postare este printre primele postari ale mele pe blog si am uitat sa activez link-ul. Acum sper ca este clar totul.
      Noapte buna!

      Ștergere
  2. Cartofii cand si cum se pun ?��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartofii se pun fierti. Imi cer scuze pentru ca link-ul nu a fost activ pana acum. Multumesc pentru vizita! :)

      Ștergere