16 martie 2015

Spaghete integrale cu sos de dovlecei si usturoi


Imi plac mult pastele si de aceea mereu incerc noi variante. De data aceasta  "sosul"  este facut predominant din dovlecel iar gustul este dat de usturoi.

Am folosit: 

- 120 g spaghete integrale
- 1 dovlecel mic
- 1 ceapa potrivita
- 3 catei de usturoi
- 1 lingurita pasta de gogosar
- sare, piper
- 2 linguri ulei de masline aromatizat cu peperoncino
- frunze de patrunjel

Am curatat, spalat si tocat ceapa si usturoiul. Dovlecelul l-am taiat cubulete.


In uleiul de masline am sotat ceapa.... am adaugat si 2 sau 3 linguri de apa fierbinte


Cand ceapa a devenit sticloasa am adaugat dovlecelul si sare.


Am sotat in continuare pana cand a scazut zeama lasata de dovlecei.
Am adaugat usturoiul zdrobit si tocat. Aceeasi soarta a avut-o si patrunjelul.


Doar doua minute au "povestit" linititi ca le-am tirmis pe cap si pasta de gogosar :) 


Am verificat gustul de sare si piper si gata sosul.
Intre timp am fiert spaghetele conform instructiunilor de pe pachet.




DELICIOASE!!!!


Daca pastele sunt fara ou, felul acesta de mancare este foarte potrivit si intr-o zi de post.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu