27 noiembrie 2018

Pizza delicioasa cu cascaval Koliba


De cand am primit coletul cu produsele de la brandul Koliba, am tot salivat cu gandul la o pizza cu cascaval din abundenta.


 Aveam de ales intre doua feluri de cascaval natural si afumat. 


Mi-a fost greu sa ma decid si pana la urma am pus din ambele.


Am folosit:

Pentru blat:


- 200 ml apa calduta
30 ml ulei de masline
- 1/2 lngurita sare
- 1/2 lingurita zahar
- 1 lingurita oregano uscat
- 400 g faina
- 25 g drojdie proaspata

Pentru topping: 

- 300 g cascaval Koliba
- 200 g ciuperci crude
- 1/2 ardei rosu
- 100 g masline feliate
- 200 g salam
- piper



Am pregatit aluatul pentru blatul de pizza cu ajutorul masinii de facut paine.
 Am pus toate ingredientele in cuva masinii fix in ordinea in care sunt scrise si am setat programul pentru framantare, care dureaza 15 minute. Cand aluatul a fost gata, l-am scos pe blatul de lucru infainat, l-am impartit in doua si l-am lasat sa se odihneasca 10 minute. Apoi am intins fiecare bucata  cu dimensiuni aproximativ egale cu cele ale tavilor in care urma sa le coc. Apropos: din cantitatile de mai sus ies doua pizza generoase, dar - doar una a vrut sa participe la sedinta foto 😀

Am uns fiecare blat cu putin ketchup facut in casa si am presarat putin cascaval razuit.



Am adaugat apoi ciupercile taiate julien, salamul, maslinele si ardeiul



Am introdus tava in cuptorul preincalzit si am lasat-o sa se coaca aproximativ 25 de minute, la 180 grade.

Am scos-o din cuptor si am adaugat un strat generos de cascaval Koliba 💗




Am bagat tava din nou in cuptor pentru cinci minute - atat cat sa se topeasca cascavalul si sa se uniformizeze putin.
Aceste cinci minute a fost fooooaaarte grele pentru ca toti ai casei salivam la greu 😂😂😂



O felie apetisanta - dornica sa fie "vedeta" 😜




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



2 comentarii: