18 mai 2020

Paleuri cu jeleu de zmeura si ciocolata


Ne plac mult aceste prajiturele si atunci cand pregatesc o gama mai larga de fursecuri - ele nu lipsesc de pe nici un platou.
De-a lungul timpului am incercat mai multe retete dar m-am oprit la aceasta. 😍

Pentru coji am folosit:

- 200 g unt la temperatura camerei
- 200 g zahar pudra
- 1 plic zahar vanilinat
- 3 oua intregi 
- 1 praf sare
- 1 varf de cutit cu praf de copt
- 300 g faina

Am mai avut nevoie de:

- jeleu de zmeura

- 50 g ciocolata
- 20 g unt

Totul este foarte simplu: am mixat untul cu zaharul si zaharul vanilinat pana ce untul a devenit spumos. Am adaugat apoi ouale pe rand. Dupa ce le-am incorporat am adaugat faina amestecata cu praf de copt si sare. 

Am pus intr-un posh compozitia rezultata si am format cojile de paleurile.


Am preincalzit cuptorul la 180 de grade si am copt cojile de paleuri aproximativ 13 minute. Ideea este sa se rumeneasca usor pe margini.

Dupa ce le-am copt pe toate, le-am potrivit cat de cat ca si marime - cate doua


Am pus jeleul de zmeura intr-un posh si am umplut cojile



Le-am aliniat frumos intr-o tava si le-am spritat cu ciocolata topita impreuna cu untul.


Se stie ca sunt mai gustoase si mai fragede in zilele urmatoare... Sunt genul acela de dulciuri cu termen de valabilitate indelungat 😊 Poate si acesta este motivul pentru care le indragesc atat de mult....😀 Se pot pregati din timp pentru o anume ocazie/eveniment.


Cum ziceam... mereu sunt alaturi de alte fursecuri 😍


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- daca ouale sunt mai mici - pun 4 buc.

- eu le-am umplut cu jeleu de zmeura pentru ca imi place mult in combinatie cu ciocolata, dar se pot umple cu orice gem. Desigur, umplute cu crema de ciocolata sunt adevarate paleuri 😊


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu