2 iunie 2020

Paine cu faina integrala, faina de secara si multe seminte - la MP


Aceasta paine este atat de gustoasa incat aproape ca as pune-o alaturi de o paine cu maia.
Este adevarat ca a castigat mult teren si prin faptul ca o fac la masina de paine. Deja stiti ca masina de paine este pentru mine "o comoara la casa omului" 😉😉😉

Am folosit:

- 400 ml apa calduta
- 370 - 400 g faina integrala de grau
- 110 g faina de secara
- 2 lingurite de sare
- 1 lingurita miere
- 7 g drojdie instant sau echivalentul in drojdie proaspata
- 125 grame seminte (floarea soarelui, dovleac si chimen)

Am pus in cuva masinii de paine (fix in aceasta ordine) apa, mierea, sarea, faina integrala si faina de secara, semintele si la final drojdia.

Am setat programul  8 (la masina mea) pentru paine de baza. Uneori setez programul 10 - pentru paine integrala... La final obtin cam acelasi gust - dar alta textura.

Cam asta este toata munca mea 😉
Cand se termina programul, daca sunt prin apropiere (acasa) o scot si o invelesc intr-un prosop curat de bucatarie. O las sa se raceasca astfel.  Daca nu sunt prin apropiere.... nu-i nici o tragedie... nu pleca nicaieri 😉

Rezulta o paine satioasa cu un gust usor dulce.
Se pastreaza foarte bine la temperatura camerei chiar si o saptamana daca este pusa impreuna cu prosop cu tot intr-o punga. Dar ii place si la frigider 😊

In primele zile, eu o consum ca atare, dar apoi o prajesc. Este Wau! 😍


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 

Nota personala:

- se poate folosi orice mix de seminte....
- nu este o reteta strict pentru masina de paine




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu