1 iunie 2020

Supa crema de usturoi


Aceasta supa face parte din categoria: simplu, gustos si de efect 😉

Am folosit:

- 2 cartofi mari
- un sfert dintr-o telina mare
- 2 capatani mari de usturoi
- 1.3 litri supa de legume
- sare, piper, 
- ardei iute (optional)
- 1 varf de cutit cu praf de ghimbir

Am curatat si am spalat cartofii si telina.
Le-am pus sa fiarba impreuna cu supa de legume.


Cand  legumele au fost aproape fierte am agaugat cateii de usturoi si am mai lasat totul la fiert aproximativ 5 minute.


Am oprit focul, am adaugat praful de ghimbir si am lasat-o sa se racoreasca cateva minute. Cu ajutorul blenderului am transformat totul intr-o supa crema delicioasa.
Am potrivit gustul de sare, si gata 😘

In farfurie am rasnit piper, am adaugat putin ulei de masline si ardei iute tocat marunt.
Mmmmm! Delicios! 


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 

Sursa AICI  -  Multumesc!


Nota personala:

- gustul de usturoi nu este foarte puternic - cum poate ar fi de asteptat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu