4 iulie 2020

Pandispan cu iaurt si visine


Daca tot suntem in plin sezon al visinelor, m-am gandit ca ar fi pacat sa ratez cea mai simpla si gustoasa prajitura cu visine. Spun ca este cea mai gustoasa pentru ca s-a epuizat in cateva ore....😍

Am folosit:

- 6 oua
- 250 g faina
- 250 g zahar
- 130 ml ulei
- 200 g iaurt cu 3.5% grasime
- 1 lingura cacao
- coaja de la 1/2 lamaie
- 1 praf sare
- 1 lingurita praf de copt
- 500 g visine (cantarite cu samburi)
- zahar pudra (optional)

Prima data m-am ocupat de visine... le-am indepartat coditele, le-am spalat si al scos samburii.

Apoi am mixat ouale intregi cu praful de sare. Am adaugat pe rand zaharul si am mixat pana cand aproape si-au triplat volumul. 
Tot pe rand am adaugat iaurtul si uleiul. Am adaugat si coaja de lamaie.
Pana acum am folosit mixerul, dar pentru incorporarea fainii am apelat la tel. 
Sigur, am adaugat si praful de copt tot acum. 


Dupa ce am incorporat faina si praful de copt, am turnat aproximativ 3/4 din compozitie in tava tapetata cu hartie de copt (dimensiuni tava 25/35 cm)

In  compozitia ramasa am adaugat lingura  de cacao si am omogenizat bine. Am turnat compozitia maro peste cea alba - cam cum m-a taiat capul 😉


Am distribuit apoi visinele scurse si am bagat tava la cuptor pentru aproximativ 40 minute la 180 grade.



Nu am asteptat sa se raceasca chiar de tot...mirosea prea imbietor. Am atentat la integritatea ei... prima data asa.. mai timid... doar o margine.... fara zahar pudra... Si in foarte scurt timp am tabarat pe ea cu mult tupeu. 
A se intelege ca eu nu am nici o implicare aici. Da?  😎😉😚







Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- prajitura se poate face cu orice fruct, dar mie - varianta cu visine mi se pare cea mai buna 

- se pot folosi si fructe din compot sau conservate in suc propriu - dar trebuiesc scurse bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu