16 august 2020

Oua umplute cu ton


Ouale umplute cu ton sunt mereu prezente printre aperitivele noastre.
Ne plac mult!!! 😍 
Am cumparat de la Super Mercato conserva de ton in ulei - Rio Mare.
 Este excelenta pentru asa ceva!!!

Am folosit:

- 5 oua
- 1 conserva ton 
- 50 g unt cu 82% grasime
- 1 lingura maioneza Calvè - tot de la Super Mercato
- 1/2 ceapa mica
- sare, piper
- 1 varf cutit de chimen proaspat rasnit

Pentru decor:

- boia dulce
- 3 frunze de ceapa Cives

Nu-i mare filosofie, dar gustul este foarte bun cu o usora aroma de chimen si ies in evidenta pe orice platou cu aperitive.

Deci... am fiert ouale tare, le-am lasat sa se raceasca in apa rece, le-am curatat si apoi le-am taiat in doua si am separat cu atentie albusul de galbenus.
Am scurs de ulei conserva de ton, am tocat ceapa si am rasnit piperul si chimenul



Am adaugat peste galbenusuri untul, ceapa, maioneza, conserva de ton, putina sare, piper si chimen rasnit.


Am transformat totul intr-o pasta fina cu ajutorul blenderului si apoi am adaugat maioneza si zeama de lamaie. In felul acesta am obtinut o pasta mai fina si mai cremoasa. Am potrivit gustustul de sare si am transferat pasta intr-un posh. Am umplut jumatatile de albusuri, am decorat simplu - cu frunze de cives tocate fin si pe unele am presarat putina boia dulce. Gata! Am pus totul la frigder pentru aproximativ 30 de minute.




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- Chimenul este facultativ. Pentru mine a fost un experiment si s-a dovedit a fi unul foarte inspirat.

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu