20 august 2020

Spaghete cu sos de smantana si ciuperci


Pastele  sunt tot timpul foooarte bine venite la noi -  indiferent daca le mancam la pranz sau la cina. 
In general le pregatesc foarte simplu si-mi place sa experimentez noi si noi combinatii - sa adaug cate ceva care sa le faca sa fie altfel decat pana acum. De exemplu, in reteta pe care o voi dezvolta putin mai jos - am adaugat putina nucsoara 😉

Am folosit:

- 250 g spaghete Barilla de la Super Mercato
- 1 conserva cu ciuperci Sapore Di Bosco (tot de la Super Mercato)
- 30 g unt cu 82% grasime
- 200 ml smantana dulce
- 1  varf de cutit nucsoara macinata
- patrunjel verde tocat
- parmezan ras
- sare, piper
- ardei iute tocat fin (optional)

Simplu ca buna ziua! 😉
Intr-o cratita antiaderenta am pus untul si ciupercile scurse de ulei (nu chiar de tot)


Le-am rumenit 2 - 3 minute si apoi am adaugat smantana, nucsoara si piperul proaspat rasnit.


Am lasat sosul sa fiarba aproximativ 5 minute.
 Tot acum am pus la fiert si spaghetele (apa plus sare). 
Le-am fiert 5 minute - conform instructiunilor de pe pachet 


Am scurs pastele si apoi le-am adaugat peste sos. Am potrivit gustul de sare si am amestecat cu delicatete 😉 Le-am lasat sa absoarba sosul. In maxim 5 minute au fost invaluite de sosul fin si aromat. 


In farfurie am adaugat parmezan, patrunjel verde tocat si cateva felii de ardei iute tocate foarte marunt. 
Se stie... ardeiul iute este aproape nelipsit in preparatele mele 😉



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- sosul are gust intens de ciuperci desi la prima vedere par putine 
- din catitatile de mai sus rezulta doua portii generoase
- recomand sa se prepare doar cat se consuma la o masa - "obligatoriu" calde 😉
- se pot folosi orice tip de paste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu