12 septembrie 2020

Spaghete picante cu piept de pui si sos de rosii


  Daca ar fi paste dimineata, la pranz si seara - "unii"  ar fi foarte fericiti la noi in casa 😂

Pentru aceste paste delicioase am folosit:

- 250 g spaghete Barilla de la Super Mercato
- 200 g piept de pui taiat cubulete mici
- 2 rosii mari (sau o cutie de rosii in suc propriu - aprox 400 g)
- 1 lingurita ierburi Provence
- 1 ceapa medie
- 1/2 ardei capia rosu
- 3 linguri ulei de masline
- 3 catei de usturoi
- ardei iute (dupa gust)
- patrunjel verde tocat
- 100 ml apa calda (aproximativ)
- sare, piper

Am tocat ceapa si ardeiul si le-am pus sa se caleasca usor in 3 linguri de ulei de masline alaturi de putina sare si piper


Am tocat usturoiul si ardeiul iute


Am luat cratita de pe foc si am adaugat usturoiul, ardeiul iute si ierburile Provence


Am ametecat putin si am adaugat bucatile de piept de pui.


Am pus din nou cratita la foc mic si am amestecat continuu pana cand bucatile de carne s-au albit. 
Apoi am adaugat rosiile si aproximativ 100 ml apa calda


Am fiert sosul la foc mic pana cand acesta a inceput sa se lege (aproximativ 20 minute)
Apoi am adaugat patrunjelul tocat, am potrivit gustul de sare, am pus capacul si am oprit focul.



Intre timp am fiert spaghetele conform instructiunilor de pe pachet.
Le-am adaugat peste sosul fierbinte, am amestecat cu atentie si le-am lasat sa absoarba sos -  aproximativ 5 minute.



Au iesit niste paste fix pe gustul meu 😍



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 

Nota personala:

- Se pot folosi orice fel de paste
- din cantitatile de mai sus au rezultat 2 portii foarte generoase
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu