25 octombrie 2020

Chifle picante umplute cu sunca si cascaval


 Pentru aceste chifle absolut delicioase am folosit:

- 500 g faina Manitoba de la Super Mercato
- 250 ml lapte caldut 
- 2 linguri ulei de masline
- 1 ou
- 13 g drojdie proaspata
- 1 lingurita zahar
- 1/2 lingurita sare

Pentru umlutura eu am folosit :

amestec picant de legume aglio, olio e peperoncino (tot de la Super Mercato)
- sunca presata
- cascaval
- branza telemea 
- ardei capia rosu
- cateva fire de ceapa chives

Am mai avut nevoie de:

- 1 galbenus de ou (pentru uns)
- 2 linguri de lapte 
- seminte de susan

Ca de obicei,  am facut aluatul cu ajutorul masinii de paine. Deci am pus in cuva ei ingredientele in urmatoarea ordine: lapte, ou, sare, zahar, ulei. Apoi am adaugat faina si la final drojdia. Am setat programul de framantare care la masina mea dureaza 15 minute. Cand a fost gata am scos aluatul intr-unbol, l-am acoperit cu folie alimentara si l-am lasat sa creasca aproximativ 40 minute, pana si-a dublat volumul,
Apoi l-am scos pe masa de lucru si l-am impartit in 5 parti relativ egale.


Desigur, intre timp am pregatit ingredientele pentru umlutura


Fara a folosi sucitorul am intins fiecare bucata de aluat si l-am "uns" cu amestecul picant de la Super Mercato, iar apoi am adaugat cascaval, sunca, ardei si chives



Am "adunat" apoi marginile si am sigilat cat am putut de bine umplutura formand astfel delicioasele chifle.


Le-am pus in tava si le-am acoperit cu folie alimentara. Le-am lasat sa creasca aproximativ 30 de minute, iar apoi le-am uns cu galbenusul amestecat cu 2 linguri de lpte si le-am presarat cu seminte de susan




Le-am copt aproximativ 35 minute la 180 grade cu ventilatie sus si jos. 





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

- am pregatit de mai mute ori aceste chifle, dar cu faina manitoba ies mult mai pufoase
- cei mici si nu numai - vor fi suuuper incantati cand le vor descoperi in pachetelul de la scoala/serviciu 😍
- se poate pune mai multa sau mai putina umplutura
- cu ciuperci si putin usturoi au un gust aparte









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu