12 decembrie 2020

Desert rapid si delicios cu biscuiti RoStar


Am gasit aceasta reteta pe canalul de youtube al Tugbei. Nu am stat deloc pe ganduri sa o pun in practica. Mi s-a parut extrem de simpla si ...eleganta. 😏
Biscuitii RoStar sunt preferatii nostri si, evident ca i-am folosit la acest preparat 💓

 Am folosit:

- 400 g biscuiti Petit Beure de la RoStar
- 70 g unt cu 82% grasime
- 3 linguri miere de albine
- 150 ml smantana pentru frisca
- 1 plic cappuccino cu aroma de alune (optional)

Am mai folosit:

- 50 g ciocolata cu lapte
- 3 linguri smantana pentru frisca
- fulgi de cocos


Peste biscuitii rupti bucati mici am adaugat mierea, untul topit si smantana pentru 
frisca. In ultimul moment mi-a venit ideea sa dizolv un plic de cappuccino in 2 linguri de apa fierbinte. Am tunat si cappucccino peste restul ingredientelor si am amestecat initial cu spatula, apoi cu mana pana cand a devenit o masa omogena. 


Am transferat compozitia pe folie alimentara si am formal un sul (ca la salamul de biscuiti)
Cand am fost multumita cat de cat de forma, l-am pus pe o tava si l-am bagat la frigder pentru aproximativ 2 ore.


Apoi am indepartat folia si cu ajutorul unei ustensile taietoare ondulate (nu sti cum sa-i zic altfel 😅) am taiat felii groase cam de un centimetru.
Am topit la microunde ciocolata in cele 3 linguri de smantana pentru frisca.
Am garnisit fiecare felie cu ciocolata  (doar pe jumtate) si am presarat fulgi de cocos


 

Nu stiu voua cum vi se pare, dar mie mi se pare un desert aratos. 
Despre gust nu are sens sa spun ceva 😍😍😍







Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 

Nota personala:

- a avut un sigur defect: a fost prea putin 😅


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu