7 decembrie 2020

Tagliatele cu pesmet, zahar si scortisoara


 Multi ani au trecut de cand nu am mai pregatit paste cu pesmet. 
Brusc  mi-a venit o pofta nebuna si cum aveam paste de casa de la A-L-T-O am trecut imediat la treaba 😊
Se pregatesc simplu de tot cu doar cateva ingrediente, iar rezultatul este foarte pe placul meu 😍

Am folosit: 

- 200 g paste de casa (tagliatele) 
- 30 g unt
- 80 g pesmet (5 linguri)
- 80 g zahar tos
- 1 lingurita scortisoara macinata
- 1 plic zahar vanilinat

Intr-o cratita antiaderenta am pus untul taiat bucatele si l-am lasat sa se topeasca incet, fara sa se arda


Am adaugat pesmetul si am amestecat aproape continuu pana a absorbit tot untul si apoi s-a rumenit frumos



Am luat cratita de pe aragaz si am adaugat mirodeniile si zaharul tos...


...si am amestecat 


Am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet si le-am scurs


Le-am adaugat apoi peste pesmetul pregatit initial si le-am ametecat cu delicatete, astfel incat pesmetul sa "inveleasca" cat mai uniform tagliatelele



Le-am portionat urgent si am mancat cu mare pofta 😍😍😍😍😍




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 

Nota personala:

- se poate preagati cu orice tip/fel de paste, dar pentru un gust desavarsit  ar fi recomandat sa fie de calitate
- raportul paste/pesmet este corect din punctul meu de vedere
- cantitatea de zahar este relativa
- mie imi place zaharul tos pentru ca imi place sa simt acel CRANT 😀
- se poate adauga si putina nuca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu