4 martie 2021

Clatite aromate si catifelate

 

Asa cum am mai spus, mai mereu fac clatitele "la ochi". Stiu ca am mai postat o reteta de clatite foarte gustoase, dar de data aceasta mi-au iesit fabulos de bune si nu am rezistat sa nu le postez si pe acestea. (iertata sa-mi fie lipsa de modestie 😇 ) 

Am folosit:

- 3 oua mari
- 300 g faina
- 400 ml lapte
- 200 ml apa
- 50 g unt topit
- 1 praf sare
- 1 lingura zahar
- 1 plic zahar vanilinat

Simplu ca buna ziua.... Intr-un bol am pus ouale, zaharul, zaharul vanilinat si praful de sare. Am mixat scurt si apoi am adaugat laptele, apa si faina. Am mixat iarasi, dar de data aceasta putin mai mult.... pana cand compozitia a devenit omogena.

La foc potrivit, am incins o cratita cu fundul gros (antiaderenta) si am uns-o foarte putin. 
Fac asta doar la prima clatita. Compozitia are unt si nu mai necesita. 


Incet si cu rabdare am copt... fara numar 😀 Glumesc.... mi-ai iesit fix 20 de clatite. 
Desigur, asta depinde de diametrul clatitelor.


Cand au fost toate coapte, am pus peste ele o alta farfurie si le-am intors. 
Astfel, cele de jos au ajuns primele si sunt moi si catifelate 😍💓


De data aceasta le-am mancat cu gem de zmeura si nutella, dar am in plan si niste clatite Ana Lugojana 😍


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala: 

- apreciez ca in reteta cantitatile sunt perfect echilibrate. Nu a fost necesar sa adaug in plus lapte sau faina pentru a ajunge la consistenta dorita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu