19 iunie 2021

Budinca din seminte de Chia cu bautura organica Naturli'


De multa vreme admir pe diverse retele social media - cupe cu tot felul de preparate care mai de care mai aratoase si mai sanatoase. Este impardonabil faptul ca pana acum nu am pregatit si eu asa ceva. 
Dar, iata ca zilele trecute am primit coletul cu bauturi organice Naturli' si m-am gandit ca este  momentul potrivit 😊 Multumesc, BUZZStore, Naturli' si Orkla Foods Romania pentru ca mi-ati oferit ocazia de a testa aceste produse minunate. 😘
 
Am folosit: 

- 80 g seminte de chia
- 300 ml bautura organica Naturli', Calciu & Vanilie
- 50 g miere de albine (2 linguri)

Pentru decor:

- 6 capsune
- 2 fructe kiwi


Este atat de simplu!
Am pus semintele de chia intr-un bol si am turnat peste ele bautura organica Naturli'.


Am adaugat si mierea de albine si am omogenizat bine.


Am acoperit bolul cu folie alimentara si l-am pus la frigider pentru aproximativ 3 ore.
Am decorat 3 pahare cu felii de capsune si kiwi, apoi am pus cu lingura budinca de chia


Diferenta de kiwi am trecut-o prin blender si am turnat-o in pahare peste budinca de chia. 
Decorul este fix la alegerea fiecaruia. Mie mi s-a parut ca un contrast de culoare, face preparatul mai apetisant. 


Despre gust ce sa mai vorbim? Este super! Fix pe gustl meu! 💓 Este suficient de dulce cu toate ca nu are zahar, este racoritoare si energizanta. 

Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

- din puctul meu de vedere, proportia dintre bautura de soia si semintele de chia este perfecta.

- ca un P.S. ... intr-un timp atat de scurt - am devenit FAN bauturi organice Naturli' 💓

#BUZZNATURLI
#NATURLIROMANIA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu