15 iunie 2021

Cous cous cu piept de pui, ciuperci si legume


Dupa cum v-am mai spus, de cand am cratita de la Sonette - aproape ca numai in ea gatesc. Este absolut minunata si eu sunt indragostita iremedibil de ea 💓💓💓
Parca v-am spus unde "ne-am cunoscut" 😍 Nu fiti timizi, accesati AICI si faceti si voi cunostinta 💓💓💓

Reteta care urmeaza se pregateste extrem de usor si repede. 😉

Am folosit:

- 3 linguri ulei de masline
- 3 catei de usturoi
- 300 g piept de pui
- 3 ciuperci mari
- 300 g cous cous
- 300 ml apa fierbinte
- 30 g unt
- 1/2 dovlecel mic
- 1/2 ardei rosu
- ardei iute (dupa gust)
- sare, piper
- patrunjel verde

Am incins cratita impreuna cu cele trei linguri de ulei de masline.
 Am adaugat usturoiul tocat fin.


Imediat am adaugat pieptul de pui taiat fasii, rondele de ardei iute, putina sare si piper.


Am gatit bucatile de carne, la foc mic, pana cand s-au rumenit usor. Apoi le-am scos din cratita si un locul lor am pus ciupercile, bucatile de dovlecei si de ardei.


Le-am presarat cu putina sare si le-am tras rapid la tigaie pana cand s-au rumenit si acestea usor. 
In cateva minute au capatat o fata noua 😉, tare apetisanta.
Am adaugat in tigaie 30 g unt...


... iar cand acesta s-a topit am adaugat pieptul de pui gatit initial si 300 g cous cous


Am amestecat si apoi am adaugat 300 ml apa fierbinte. Am potrivit gustul de sare, am pus capacul si am lasat totul sub capac aproximativ 8 - 10 minute. 
Intre timp cous cous-ul a absorbit toata apa.


Am presarat patrunjel verde tocat si apoi am mancat cu mare pofta 😀


 



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

- ardeiul iute este optional

- au rezultat 3 portii generoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu